Lirik Lagu Melly Goeslow feat Yusri – Dibius Cinta

Ku membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Ku membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan

Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Aku dibius cinta…
Aku dibus cinta…

download lagunya

search term : download lirik lagu Melly Goeslaw, lagu dibius cinta by Melly Goeslow feat Yusri

40 Responses to Lirik Lagu Melly Goeslow feat Yusri – Dibius Cinta

  1. Yaniez says:

    Liriknya ada kesilapan… ini yg telah dibetulkan…

    Kau membiusku dengan cinta
    Cinta yang malu kukatakan
    Kau membiusku dengan cinta
    Sampai aku tak bisa berkata

    Kau membius sampai aku jadi sering melamun
    Memikirkan kita bisakah bersama

    Aku bius Cinta
    Cintamu yang tak ada tandingan
    Namun mungkin tak bisa
    Entah ku tak tahu…

    Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
    Usaha sekeras hati bersama selamanya
    Aku dibius cinta…

    Kau membiusku dengan cinta
    Cinta yang malu kukatakan
    Kau membiusku dengan cinta
    Sampai aku tak bisa berkata

    Kau membius sampai aku jadi sering melamun
    Memikirkan kita bisakah bersama

    Aku bius Cinta
    Cintamu yang tak ada tandingan
    Namun mungkin tak bisa
    Entah ku tak tahu…

    Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
    Usaha sekeras hati bersama selamanya

    Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
    Usaha sekeras hati bersama selamanya
    Aku dibius cinta…

    Aku dibius cinta…
    Aku dibus cinta…

  2. eik..masih ada lirik yang ketinggalan dong…hehe..

  3. seeca says:

    mkin ok ajjah ………

  4. hidayah says:

    lagu ni my feveret

  5. hidayah says:

    lagu ni best bangat

  6. panda says:

    pe cer…….cam kene je lagu nge ak..huhu

  7. anne says:

    haiiiiiiiiiiiii

  8. arime says:

    ai……………………………………………

  9. inderaloka says:

    Lirik lagu yang dikirim oleh pembaca Yaniez ada sedikit yang perlu dibetulkan. Berikut adalah lirik lagu Aku Dibius Cinta yang tepat dan lengkap:

    Kau membiusku dengan cinta
    Cinta yang malu kukatakan
    Kau membiusku dengan cinta
    Sampai aku tak bisa berkata

    Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun
    Memikirkan kita bisakah bersama

    Aku dibius cinta
    Cintamu yang tak ada tandingan
    Namun mungkin tak bisa
    Entah ku tak tahu

    Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
    Usaha sekeras hati bersama selamanya
    Aku dibius cinta

    Kau membiusku dengan cinta
    Cinta yang malu kukatakan
    Kau membiusku dengan cinta
    Sampai aku tak bisa berkata

    Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun
    Memikirkan kita bisakah bersama

    Aku dibius cinta
    Cintamu yang tak ada tandingan
    Namun mungkin tak bisa
    Entah ku tak tahu

    Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
    Usaha sekeras hati bersama selamanya

    Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
    Usaha sekeras hati bersama selamanya
    Aku dibius cinta

    Aku dibius cinta
    Aku dibius cinta
    ____________________________________________________________

    Melodi lagu ini sangat sedap didengar. Dengar saja permulaan lagu ini, hati sudah terpikat. Liriknya sesuai dengan rentak lagu. Sentuhan Melly sentiasa menjadi!

  10. amy_cute says:

    lgu nie best gler ar…

  11. kojone says:

    okay… i love the song… simply thumbs up!! enak bangat didengar…

  12. peace!!!! says:

    erm……..ingt lak dkt abg yusrah ku yg pedek bla dngar lagu ny…p lagu ny memang jiwang karat arrrrr…..

  13. Maya Dealove says:

    Kalo ada Melly Goeslow je mesti menyentuh hati..

    Wah…

    Lagu ni besshhh..

  14. wawa says:

    waduh!!!!
    lagu ni best gler..lantak ler lirik cam mn pun…
    melodi…..pehh…best gler…

  15. INA PS says:

    BEST BANGAT DONG..

  16. Kunang says:

    salah lagi..

    “Aku dibius cinta
    Cintamu yang tak ada tandingnya”

  17. intan says:

    lagu melly mmg best2 blaka,composer malaysia harus contohi die…baru industri mizik kite naik…nilagu byk sentimental.. buat ape..tak pun artis malaysia tak reti menyanyi,tahu kejar glamor ajer….

  18. tasya says:

    salam…….
    lagu nie memang lagu kegemaranku & rakan2…good song and no komen

  19. syazwani says:

    BEST GOOD I PEMINAT SETIA U

  20. shasha says:

    korang nie asyik kata salah je……….. korang ke yang nyayi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. DAFI says:

    HYE MARAH KE?????????????BOLEH BERKENALAN?

  22. TASHA says:

    NAK JOIN JUGA…………………..

  23. SHASH says:

    JOIN LA TASHA..

  24. aiza says:

    hai shash! blh join skli?.

  25. cinta says:

    i like this songs.

  26. nice song

    Download mp3 en lirik lagu indonesia terbaru disini…CariLaguMp3

  27. Elvira says:

    nah ini yg aq cari…susah euy….!!!^_^

  28. Elvira says:

    huhuy…!!!

  29. A_cHay says:

    wow,lagu nie bestt gilerrrr!!!!

  30. best gilerrr lagu dye

  31. Justina says:

    I have been checking out many of your articles and it’s pretty nice stuff. I will make sure to bookmark your site.

  32. I think other site proprietors should take this site as an model,
    very clean

    and magnificent user genial style and design, let alone the

    content. You’re an expert in this topic!

  33. I used to be recommended this website by way of my cousin.

    I am no longer positive whether this publish is

    written through him as no one else recognize

    such unique

    approximately my problem. You are wonderful!

    Thanks!

  34. Ronny says:

    I just like the valuable information you supply to your

    articles. I will bookmark your blog and take a look at again right here

    frequently. I’m rather sure

    I will be informed many new stuff proper here! Best of luck for the next!

  35. I am extremely inspired together with your writing

    abilities as neatly as with the format on your

    blog. Is that this a paid subject matter or did you modify it

    your self? Anyway stay up the excellent quality writing, it’s

    rare to see a nice blog like this one these days..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: