Lirik Lagu Project Pop – Bukan Superstar

Andai aku Pasha Ungu
semua wanita kan memburuku
Bila aku Ariel Peterpan
kau yakin ngefans karena urang keren

Sexy badannya.. Mulan Jameela
cantiknya dia seperti aku
Giring Nidji sahabat aku
dekat denganku.. dialah aku..

Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku apa adanya

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Haa haa haaa… Haa haa haaa…

Andai ku Letto wis pasti aku wong jowo
Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku apa adanya

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Kata orang ku mirip Glenn Fredly
suara merdu, wanita jatuh hati
Namun semua itu hanya mimpi bagimu woohoo~

Jadi… semua itu hanya mimpi?
Ya iya laah… masya ya iya dong
duren aja dibelah bukan dibedong

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Kamu bukan super, kamu bukan setar
Kalo digabungin kamu bukan supersetarr..
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai
Haa haa haaa… Haa haa haaa…

download lagunya

search term : download lirik lagu project pop, lagu bukan superstar by project pop, download mp3 project pop

About these ads

10 Responses to Lirik Lagu Project Pop – Bukan Superstar

  1. sarah says:

    HELLO YOU ARE THERE………………..
    HOW ARE YOU????????????

  2. loara says:

    lagu project emang kocak2!!! kren abieZz!!!

  3. [...] Lirik Lagu Project Pop – Bukan Superstar [...]

  4. ida_95 says:

    gua bukan superstar beb…….

  5. tiny says:

    ku bukan superstar gayanya terkenal ku bukan saudagar yg punyer banyak kapal ku bukan bangsawan ku bukan priyayi ku hanyalah orang yg ingin dicintai…….
    hye,
    aku bukan siapa…….
    aku hanyelah tiny….
    best r… lagu bukan superstar….
    saye i from malaysia

  6. tiny says:

    software

    \

    haha

  7. ISSYA says:

    KALAU LA AKU NIE SUPERTARRR MESTI SUME LELAKI SUKE NGN AKU!!!BERANGN JEW!!

  8. Ariff says:

    aku laaa

  9. aza says:

    lagu nie mmg best..x puas aq dengarr….

  10. rayyan says:

    bagus wooo….!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: