Lirik Lagu Alexa – Jangan Kau Lepas

Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini
oh..

Izinkan aku berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi

Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini
oh..

Izinkan aku berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi

[Reff:]
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ho..ho..ho..ho..

download lagunya

search term : download lirik lagu alexa, lagu jangan kau lepas by alexa, download mp3 alexa

About these ads

27 Responses to Lirik Lagu Alexa – Jangan Kau Lepas

  1. Erra says:

    ni Lagu keren!!
    alexa lagu2nya menyentuh hati semua…

  2. Wawan says:

    Seumur umur lagu2 di indonesia kga prnh bwt bulu kuduk gw mrinding tp yg ni laen wlo musicx sdrhana tp cr pnyampaian lgux kren n mnyntuh..Palagi video klipx..Gw kasi nilai 90 untuk lgu ni..

  3. Maydheeva says:

    Ini dia kumpulan lirik lagu yg kucari.Sip deh,

  4. ZUHRi says:

    Lagu na tu nGEbiKin mErinDink Disco j…..
    ApLgi viDEo kLip na….wah,,,kEREN aBizzzz

  5. DinHo says:

    btul bgt ,pas prtma x dngr jha dh mrindng disco n trharu,pa lg ps nglyd video klip ny! Truz brkrya jha wt alexa,bkn indonesia bgga !!!
    Pokok nye top markotop lh wt alexa

  6. Lhivitha says:

    waw.. nih lagu lumayan sedi.. huahahahah..
    Caio yh^^

  7. fries says:

    lagu yg best….sgt2…………

  8. mazuki says:

    boleh download video klipnya dari youtube disini

    http://selangor2u.com/youtube/

  9. ieyra says:

    lgu nie best gler…..

  10. ida_wawa says:

    kish lgu ni prnh brlaku trhdp diriku…dn aku brhrp kekasihku skrg dpt mnjd yg terbaik dhti ini…….amin….

  11. iyliA says:

    lgu nie my ex dedicated utk i…
    huhuhu..tp da to late kot..
    sy da lpekn dyeee

  12. -tisa- says:

    best giler SYIAL!!! WOOHOO..!

  13. edqah says:

    lagu nai saye minat sebab saya tujukan untuk orang yang slalu saya sayang n cintai wat slamanya… orang itu berada jauh dari saya tapi wlau sedetik pun saya x penah lpekan nya!!

  14. edqah says:

    hanya abang yang saya cintai saya harap abg xkan lpe pada saya… love u bang

  15. khai says:

    iqah.. khai sayang iqah… lagu nie khai nak iqah dengar spye xkan lpe pada kahi…:)

  16. ISSYA says:

    OHH KEKASIH ATY KU JANGAN KAU LEPAS KN AKU BWT SELAMENYE!!AKU CINTA DAN SAYANG KAMU!!!

  17. %@&!#@# says:

    lagu ini sangat lah best ….. buat aku teringat kan seseorang yang jauh dari pada aku ….

  18. faqihah says:

    lagu nie shok lah

  19. ku takkan pernah tertawa
    ku takkan pernah bahagia
    ku takkan pernah merasakannya
    Bila kau tak di sini…..

    I love her.. Hehe..

  20. gurlz says:

    bezt nyew lgu niey……………….mmmmuuuuuaaaaahhhhhhhhhhhhh

  21. Habib says:

    Huh lagu best bangat…
    Menyentuh Ati ku…..adesss…tq

  22. ayu says:

    lagu nie menyentuh jiwa….
    berape kali dengar pon x boring…
    huhu

  23. Yenie says:

    best buanget dech…!

  24. mariana umie says:

    lagu paling mnyentuh prasaan uhhhhu………

  25. mat indon says:

    memang bestttttttttttttttttttttttttt giler

  26. abdul says:

    meLo banget,.

  27. Mas z huda says:

    Terima kasih atad lagu x

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: