Lirik Lagu Marshanda – Ketulusan Hati (Ost Aqso & Madina)

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

download lagunya

search term : download lirik lagu Indonesia terbaru Marshanda, lagu Ketulusan Hati (Ost Aqso & Madina) by Marshanda, Download mp3 marshanda 2008

About these ads

115 Responses to Lirik Lagu Marshanda – Ketulusan Hati (Ost Aqso & Madina)

  1. yuni says:

    fs=>caemmutz@yahoo.co.id add yua

  2. zaim says:

    sedap lagu ne
    hahahha……..

  3. mardelaila says:

    :-)

  4. NAIOUY... says:

    islamic giler…..

  5. khalisyah says:

    lagunya sedap bangat..

  6. sweet gurlz says:

    oohhhhhh……gue jatuh cinta pada lagu nie

  7. Nabila says:

    Lagunya sedap dan islamic tapi adakah penyanyinya sama seperti lagunya??????

  8. alya says:

    best ar lgu nie….
    citer dye pn best jgak…
    sdey wooo….

  9. DAYAH says:

    KORANG MEMANG SIAL

    • murni herfida says:

      emangnya diorang sial ka atau kamu ya jngn sebarang ckp dong

    • meera says:

      apahal plak minah s0rang ni .. tiba2x nak maki orang .. mcm la engko tu bgus sgt .. maybe engko yang t’lbih SIAL .. wehh .. mnah sewel .. jga sket mlut engko tu .. peace …

  10. DAYAH says:

    NAK JTH CINTA WAT PE.LAGU NIE BKN LEH BAGI SWEET GIRLZ DUIT NANTI KLAU KAHWIN NGAN DIA.

  11. tulip says:

    best la lagu ni….huhu…nk beli album ni..

  12. masturah says:

    best r lgu nih.. TOP!!
    tp penyanyi die btul ke seksi..?
    ( + _ + ) ??? ANYWAY.. THIS SONG.. REALLY3.. BEST!!!!

    • murni herfida says:

      agak agak skt ye jngn nak kte kte orang ye tak elk kau thu ie pun jge larh mlt tu ye-please don`t disturbb marshanda-

  13. Diyanah says:

    best giler!!!!kren banget!!!!cite dy pon syok..tpi,safira tue gedik sgt r..kak marshanda punya acting mmg real!!!cite soleha dlu pon sye tngok…

  14. Iman says:

    ko ni bertuabat lah marshanda…/………….. and peas yo

  15. mira_cute says:

    lagu n cite aqso dan madina mmg best… rugi lau tak tgk!

  16. ain says:

    betul2..lagu nie mmg best. islamic gitu..pasal penyanyinya 2 biar la dulu. moga2 diberikan hidayah utk berubah,.insyaAllah.kt sama2 doa ek

  17. ain says:

    apasal ek liriknye sekerat je?..xfull. nak ambik kt ne ek yg full?

  18. w@r_aRe says:

    lub AQSO N MADINAH….

  19. hmm….sedihnya lagu nie..
    sape yg sedih2 nie
    dipersilakan lah dgr lagu nie ea..
    huhuhuhuh…

  20. mirol says:

    weys…best giler c lagu nie….
    lagu yg top!!!!
    ade ciri ciri Islam…

  21. DEYANA ELINA says:

    slm….
    very beautiful song 2 sing..i like 3 sing a sentimental song.oklah marshanda bwk lagu 2..dia lbh comel x pkai 3dung kn…?

  22. syafiqah says:

    best gak lagu niee..he3

  23. eryca_92 says:

    salam……lagu ini ckup enak lorh klaw ddgar….tapi marshanda aku peingin bgat lorh pakek tudong…lagi sopan lorh

  24. ieyra says:

    best ur lgu nie…

  25. syafiqah says:

    l@gu nie mem@ng best punyerrrr…

  26. best lagu ni..
    cite die pon best gak..
    ade sy bae komen2 kt atas,
    tanye pasal marshanda…
    mmg orgnye agak r seksi…
    try r search die kt google..
    huhuhu…
    itula kenyataannye…

  27. blueice says:

    islamic gilerzz lagu neyh cume owg dye je kuang islamic.. blajaq2 la..ttup aurat ittaqullah….huhu

    • murni herfida says:

      aku ini marshanda ,dan murni ini adkku .emangnya lo pkrkn gue pake bju apa ha lo jngn banyk gnomong ok dan lo jngn soksok baik ya.

  28. blueice says:

    apesal boh lirik x abih r..hampeh…..mne r..nk caqi lrik full.. korang tau x?

  29. tirah says:

    sepatutnya aa lirik ye yg lain
    benci betul aku

  30. tirah says:

    kenapa die x letak lirik lagu yg lain
    past ada sesua2

  31. juwairiah says:

    allah melihat apa yg kita lakukan..
    marshanda,taubatlah…
    ”daripadanya kita datang dan kepadanya kita kembali”
    jaga perlakuan kita dgn org yg bukan muhrim kita…
    couple tu haram dalam islam…
    allah akan memberi azab yg amat pedih pada hambanya yg melakukan dosa…tunaikan lah solat…sesungguhnya solat itu mencegah kemungkaran…semoga anda mendapat hidayah dan petunjuk ke jalan yg benar oleh allah s.w.t…..couple tu haram…..dosa besar…
    bertaubatlah sebelom terlambat…
    allah itu ada…jika kita lupa untuk mendirikan solat,maka seolah-olah kita lupakn pencipta kita,dan pencipta kita akan lupakan kita..jgn lah kita mengabaikan kewajipan yg dituntut oleh allah….

    • murni herfida says:

      dan kmu juwairiah jngn mhu buat kakak gue-marshanda- sdh karna dia sdh bca smua tentang nya kerna org org disana ngomong ngomong tentang dia dan aku hrp kamu gak kata pda org yg aku ini adik nya ya ,hanya kamu sja thu yg aku ini adik nya

  32. juwairiah says:

    tutuplah auratmu..
    dan jgnlah kamu membuka auratmu itu…
    aurat perempuan:semua kecuali muka dan tapak tangan.
    aurat lelaki:dari pusat hingga ke lutut.
    kalo nak tau lebih mendalam,bacalah al-qur’an..
    dan baca maksudnya sekali…
    disitu ada segalanya…
    jangan kita melihat atau melakukan perkara yg mendatangkan keburukan kepada kita dan orang lain…
    ALLAH MAHA KAYA.
    ALLAH MAHA HEBAT.
    ALLAH MAHA MENGATAHUI.
    ALLAH MAHA ADIL.
    ALLAH MAHA BIJAKSANA.
    ALLAH MAHA MENDENGAR.
    ALLAH MAHA MELIHAT.
    ALLAH MAHA AGUNG.

    ILMU ALLAH MENGATASI SEGALANYA,ILMU MANUSIA TERBATAS.
    ILMU ALLAH MELIPUTI SEGALANYA.

  33. Jiha says:

    best bangat lagu ini!!!gren bangat

  34. Jiha says:

    walaupon marsha ni brlakon pki tudung tapi pakaian dia seksa nk tngok kt luor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • murni herfida says:

      hey you please,don`t disturb my sister-marshanda- ok.emang nya lo itu gak seksi ha lain kali jngn kata kata org ya .sedar diri itu dulu dong.

  35. baby_luna says:

    dia cntik,pndai berlakon,pandai menyanyi tapi sayangnya dia x tutup aurat…

  36. Sweet Nora says:

    Marshanda cantik, pndai brlakon, pndai menyanyi tapi sayangnye dia x tutup aurat…
    tlg saya blh???
    tutuplah aurat mu,
    ingatlah ALLAH,
    Tuhanmu..
    DIALAH YANG MAHA ADIL
    DIALAH YANG MAHA PEMURAH
    DIALAH YANG MAHA PENGADIL
    DIALAH YANG MAHA KAYA
    DIALAH YANG MAHA MENGETAHUI
    DIALAH YANG MAHA AGUNG…

    • fazz iraa says:

      slam ka nora..
      maafin ya kata2 ku agak lancang,,
      tp,, ka caca itu udah brubah,, dia cantik dgan jilbab nya,,
      dia udah terbuka ati utk pkai jilbab..
      trima ksih juga udah nasihatin ke ka caca,,,

  37. ren'ai says:

    cite mule2 tuh,pkai tudung spnjg mse
    citer ni kjp pkai kjp x
    bek xyah pkai
    hipokrit

  38. ren'ai says:

    blakon tu pon da hipokrit
    pe daa

  39. hani says:

    sebagai seorang muslimah kita seharusnya menutup aurat kita agar dihindari daripada fitnah, jangan sekadar mengaku agamanya islam tapi cara hidupnya macam orang bukan islam je… sorry to say…..

    • murni herfida says:

      hello hani emang nya lo islam banget ha lo itu jeles ya disbb kn kakakku itu cntk dan yg kamu itu hrs thu yg aku ini adalah adiknya kakakku -marshanda-

  40. ghhsbhs says:

    marshanda belakun je pakai tudung tapi cantik

  41. dak_baru says:

    marshanda lagu 2 memang best..tentang aurat pkr lah sndiri kkkkkk……..

  42. sweetslurve says:

    aduh…………..seru bangat dehh lagunyaa….

  43. thuraiya says:

    bestnya lagu ni.. jiwang.. aqso dan madina.. jgn ktinggalan untk mnontonya… permisi

  44. […] Lirik Lagu Marshanda – Ketulusan Hati (Ost Aqso & Madina) […]

  45. haiiii SeLaMaT hArI RaMaDhAn saya ucapkan.akak marsyanda saya suka akak adan saya juga suka lagu akak.abang dadu juga best sangat dengan iklan aqso dan madina.saya nak akak dan abanng dadu buat yang paling best tau.saya nak e-mail akak marsyanda dan abang dadu.saya farah syhikin.umur 11 tahun.e-mail saya:kikin_cun@yahoo.com.my

  46. shiha_07 says:

    salam..lagu nie mmg best…dye membuatkan kita berasa sedih..lagu nie juga meningatkan kita utk kita meminta pertolongan Allah untuk kita lebih tabah..lagu nie juga membuat aku teringat kepada insan yang aku sayang dan abang aku yang merada di kelantan..lagu nie juga memberi ketabahan untuk aku harungi dugaan di dunia nie..

  47. shiha_07 says:

    kenapa marshanda terlalu seksi ha??
    tlg la marshanda aku pingin banget tengok lor pakai tudong..

  48. aulia says:

    marshanda dalam sinetron lu blakon pkai nya tudong

    tap,diluar lu seksi bangat…………….

  49. liana says:

    Marshanda ni cantik,pandai berlakon tapi x pakai tudung kat luar.Masa cerita Soleha pakai tudung,sampai tidur pun x buang….harap2 marshanda akan berubah jadi orang pakai tudung….:)

  50. Yenie says:

    gue banget dech.. gue musti sabar menghadapi smua cobaan dalam hidup sal cinta gue..

  51. zie says:

    dosa bkn pd auratje..mnde lainpn dosa…kite mnusia biasa xde hak nk mnghukumnya..serahkan sj pd Allah s.w.t..kiteni sbgai org islam kn perbetulkan diri kite dulu..dah perfect sgtke diri2??…marshanda mmg best,,!

  52. sue says:

    best la lagu 2,heeeheeeheee

  53. umairah says:

    lagu yang menyentuh hati…
    penuh bermakna…

  54. liyana says:

    lgu nie menyentuh perasaan ku…ohhhhhhhh.x sngka

  55. liyana says:

    hai salam perkenalan,klu sdi e-emaillh sya nabilaz13@gmail.com

  56. qanitah says:

    lagu dan critanya amat menyayat hati…waduhhh udah nangis saya.kalau nk kawan hntarknlh ke qanitah1@gmail.com

  57. anisa utami says:

    WOW lagu’y sangat menyentuh hati beud bagi gw dan gw suka beud sama lagu itu

  58. asTan@ says:

    sy suke lagu nie…suka sangat…walaupun sy org malaysia tapi lagu nie berjaya buat hati sy tersentuh…wahai marsha jadilah seperti apa yg DIA inginkan….sayang kamu slalu

  59. ira says:

    banyak best maaaa

  60. ira says:

    kauorang rugi sangat kalau x tengok menyayat hati daaaaaaaa

  61. eeya says:

    i luv this song….lgu nie mmng gile bezt…..n lgu nie mmng wat hat sye t’sntoh.

  62. ain says:

    mmg sdap lgu nie……..

  63. isya says:

    ai sume yang dah dgr lgu yg hangat niey,sm0ge marshanda itu lebih sukses ya!!salam sayang

    ~isya coolgirls

  64. never been here says:

    bez gilerw!!!!! xD

  65. never been here says:

    marshanda cute lerrr……….:)

  66. Eda Rashid says:

    lagu ni mmng best. lgu ni juga ost bg drama jnji kkasih. feeling beb!

  67. hidayu says:

    u are the best marsha.i will always support.u are the good singer.

  68. Afriena says:

    bez gilerr lgu dier….aq da d0wnload lgu dier kt youtube…the bez lyrics in indo!!!!

  69. fazz iraa says:

    kak marshanda cntik banget,,, sy suke bnget sama akak,,, lgu neh mmg mnyntuh hati,,,
    akak,, time kseh ya krna udah terbuka aty utk mmkai tdg,,, salam sayang buat akak,,, :)

  70. apa benar kak Marsha udah pakai tudung???

  71. murni herfida says:

    aku selaku adknya kak marshanda dan nama ku murni .dan aku ingin kata pda org ,atau pun satu dunia yg kakmarshanda udah pki tudung dan jngn buat kakak ku sdh dan jngn komen bende yg kakak ku gak suka ya dan aku ingn berterima ksh pada korang semua karna uda fhm yg kakak ku udah pki tudung . dan ade setngh kakak ku ska sperti ada org kata kakakku cntk dan perkataan yg baik baik aja ya ok larh bye. i love you all. mmuahhhhhhh

  72. juinita says:

    lagu memang best..tapi,penyanyi tak sesuai!!!

  73. zati says:

    lagunya memang best , tapi cite dia sedih sangat………..

  74. fazz iraa says:

    assalamualaikum,, aku tau ka caca dulunya seksi.. tp skg dia udah brubah ,, kpd smua yg coment lgu ka caca nie jgan la sering ngutukin pnyanyinya,,
    kesian sama aka caca..
    alhamdlah,, aka caca udah terbuka atinya utk bertudung,,
    aku sering doain aka agar aka terus maju dan sukses,,
    dr fans ka caca dr m’sia..
    lg 1,, aqso dan madina mmg best,,

  75. ieda says:

    sedih banget dengar lagu ni…huhu

  76. nor shahira says:

    sedapnye lagu ni dan sedih sangat.saye sangat suka marshanda nyanyi lagu ni

  77. laila says:

    best nyer lagu ni setiap kali cerita ni keluar kat tv sy mesti tengok punya

  78. syazarina(cute) says:

    ya ampun seru banget deh lagu ini …

  79. balqis aqilah says:

    laguw niy sayer nk nyanyi at skolah..

  80. eva yulita says:

    laGuu,ni guee banget..gue rela ngelepasin seseorang yang sangat gue sayangi demi sahabat guee.. gue rela korban perasaan demi sahabat gue,,,
    gue yakin suatu saat nanti gue pasti mendapat yang lebih dari ituu….
    Me: eva_FL

  81. sasha says:

    waduh2 sedap bangat lagu ini

  82. nur hanani says:

    sdap gla kot lagu nie!!!!
    dpt mlayan prasaan gla2 punya lagu nie!!
    huhuhu…………….

  83. nur Aqilah says:

    sdih gak dgr lagu nie!!!
    tringat kisah dlu2
    best la lagu nie
    lagu nie match dgn suara marshanda
    gud job!!!

  84. nisah says:

    cmel la k.marshanda pkai tdung
    semoga sukses slalu……… :)

  85. tyrarahim says:

    Reblogged this on tyrarahim.

  86. finas c0ol.. says:

    sedih n islamic gile dngr lagu nih..
    best lhaa..
    chaiy0kkk..
    ya k.marshandaa!!

    TAUBAT terus dengar lagu nih..hehe
    g0go……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: